Telefon Kabel – časté otázky

Jak provést aktivaci služby Telefon Kabel?
Pro aktivaci služby Telefon Kabel stačí, když nás kontaktujete na tel.: 602 253 207 nebo písemně na naší mailové adrese: info@kabelservis.cz , kde Vám také rádi zodpovíme Vaše případné dotazy. Veškerou aktivaci služby zajistí naše společnost.
Jak probíhá instalace služby?
Instalaci služby provede náš technik.Vše zapojí, vysvětlí a Vy můžete v klidu začít telefonovat a užívat výhody služby Telefon Kabel.
Mohu použít svůj současný telefon a co je potřeba pro připojení telefonu do kabelové sítě KABEL servis Praha?
Službu Telefon Kabel můžete využívat s libovolným současným telefonem s analogovým konektorem RJ11 (standardní telefonní konektor), včetně bezdrátových telefonů, záznamníků a faxových přístrojů. Službu není možné využívat s některými staršími typy telefonů, např. s číselníkovými telefony. Připojení telefonu do kabelové sítě se provádí pomocí modemu, který má již v sobě integrovanou telefonní bránu nebo pomocí externí VoIP telefonní brány, kterou Vám naše společnost, v případě aktivace služby Telefon Kabel naší společností, dodá za zvýhodněnou cenu. Odborná aktivace, instalace a zapojení služby je pak za pouhou 1,-Kč s DPH. Pro zapojení služby je však nutné mít aktivovánu kteroukoliv z nabídek připojení k internetu od naší společnosti, neboť se jedná o službu přenosu hlasu přes internet.
Má kabelová televize popřípadě služba připojení k internetu Internet Kabel vliv na službu Telefon Kabel?
Služba Telefon Kabel aktivovaná naší společností funguje nezávisle na ostatních službách od naší společnosti. Běžný provoz našich služeb se vzájemně nijak neovlivňuje. V případě výpadku některé ze služeb mohou být ostatní služby plně funkční.
Jaký je rozdíl mezi službou Telefon Kabel v síti KABEL servis Praha a klasickou telefonní linkou?
Jediný rozdíl je v "cestě" telefonního signálu do Vašeho bytu. Naše služby využívají rozvodů kabelové televize místo standardního telefonního kabelu. Pro Vás, jako uživatele služby, tedy žádný rozdíl není. Telefon funguje naprosto stejným způsobem jako jste zvyklí u klasické pevné linky.
Bude možné v případě poruchy energetické sítě uskutečňovat telefonická spojení?
Kabelový modem i dodávaná telefonní brána potřebují pro svůj provoz napájení z energetické sítě. V případě jejího výpadku je služba z důvodu vypnutí těchto zařízení nedostupná.
Jakým způsobem probíhá platba telefonní služby Telefon Kabel?
Telefonní služba Telefon Kabel je předplacená telefonní služba. Platba probíhá formou předplaceného kreditu na volání.
Mohu telefonovat zdarma?
Ano, máte-li své známé na síti KABEL servis Praha nebo využívají-li službu operátora služby Telefon Kabel, telefonujete s nimi 24hodin denně, 7 dní v týdnu zcela zdarma a bez ohledu na denní dobu. Pro bližší informace nás kontaktujte na tel.: 602 253 207 nebo na naší mailové adrese: <a href="mailto:info@kabelservis.cz">info@kabelservis.cz</a>.